utklädnadshow

I morse strax efter nio kom elin och hämtade mig.
Vi åkte till rudbeck och kollade på utklädnadshow,Men tyckte de inte var så bra i år.
Alla hade typ samma band och allt såg typ likadant ut,och tor de var 3 st som härmade
björn gustavsson...
Men de var trevligt endå att göra nånting än att bara ligga hemma och glo på tv..
Sen när de var slut gick vi ner på stan och mötte upp viktor så gick vi 3 och åt..
Sen far vi hem igen.
Jag gick hem till mami och satt mig med dogge på baksidan och solade lite.
Men vart så trött och mådde illa så jag gick till balkongen och la mig där och somnade tills mamma kom hem.
Så gjorde hon mat.

Viu skulle egentligen gått och kolla på oden ida men de vart inte så,känner mig trött och frysen,
Känns som man börjar bli sjuk,men hoppas inte bara,,

Nu ska jag lägga mig och glo på tv..
Pusss



Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe du får säga till matte att han ska börja vara kärleksfull ^^ man måste hålla dom med kort koppel :D hahaha

2008-05-29 @ 12:31:08
URL: http://honsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback