te över datan

Har inte kunnat skrivit nått igår.
för igår morse så tappade ja mitt te över datan så  den har inte funkat,men i morse när jag satt på den så
hoppade den på =) hoppas den inte går sönder bara,hoppas den kommer funka =)
de enda som inte funkar just nu är frågetäcknet..

Har nyss kommit hem,har varit på stan med lena idag..
Fan denna vecka flyttar vi hem i fem veckor.
Men de kommer nog bli skönt på ett sett att slippa göra allt själv,nu kommer ju jag och lena hjälpa till
med saker hemma.
För vi har haft bråk här hemma i 2 dagar och då mena jag inte lite tjafs,de ahr skrikits och haft oss.
för de känns som jag gör allt här hemma,men men hoppas han hjälper till nu när jag har sakt mitt.

Jaha undra vad man ska käka ida då hmm
men får väl hitta på nått.
Nu ska jag kolla vidare..Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Men Bella hehe Te över datorn. Hoppas den kommer att fungera nu då. Jaha slyttar ni nu i veckan. Hoppas de går bra att bo hemma då. Ska vi träffas i helgen? Puss och Kram

2008-05-14 @ 15:30:37
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback