stugan

Kom nyss hem från stuga.
Jag och elin åkte ut dit,mamma var där oxå =)
De var jätte skönt.
vi låg och solade sen satt vi och prata med mamma massor <3
De var jätte skönt att vara där,man känner sig jätte avslappnad.

I morrn kommer älskling hem så i natt e de sista natten jag sover själv :D
Saknar han massa,men haqn har jätte roligt där uppe =) de e ju bra iaf.

Tack underbara elin att du har gjort min helg helt underbar,så jag slapp vara själv.
Du är en underbar vän,älskar dej !

Nu ska ja väl sitta här ett tag och om en timme börjar körslaget =)
Sen ska ajg glo på nån film..

Puss ha en trevlig helg



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå tack själv gumman. har haft super roligt. Har haft en jätte bra helg. Och idag var de så himla roligt. Jätte skönt att åka dit. Måste göras fler gånger. Älskar dig min vän

2008-05-10 @ 19:27:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback