stan !

Åkte ner på stan och skulle klippa mig.
Så råkade jag träffa elin J =) så vi gick på stan ett tag,jag köpte en sommartröja,jeans,deo,ny rakhyvel,skum..
Sen skulle elin på arbetsinterjuv och då gick jag och klippte mig =)
Hon gjorde en snygg frisyr på mig när hon hade klippt klart =)
Alltså hon gjorde en bredare och snyggare snelugg sen gjorde hon så jag fick volym på håret
och så lockade hon snygga lockar med paltttången =)

Så nu sitter jag här med mina nya kläder och nya hår ahahha :P

Så fick jag 2 st nya kompisar på bussen,haha..De var två barn,dom prata allt möjligt med mig,
frågade om jag var gift och att min kille är den lyckligaste i världen som har en prinsessa som tjej.haha
När dom skulle hoppa av ville dom att jag ska följa med men de kunde jag ej så tjejen började grina och
killen ba tog tag och höll om min arm,så jag och deras fröken fick lov att säga att jag skulle komma dit nån dag så då gick dom hehe..
Så söta ugar alltså =)

mamma och micke var här nyss och hälsa på och snart skulle lena komma med tvtidningen =)

Pusss


Kommer sakna min älskling i helgen när han åker..Älskar dej mest <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå du får ta en bild på din nya outfit och ditt nyaklippta hår så jag får se ;) Puss älskar dig

2008-05-07 @ 15:27:19
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback