Sjuk

Hostar snart lungorna ur mig..
Blir galen..snyter mig hela tiden.
Har inge feber nu iaf som jag hade i natt..

Idag ahr jag bara tagit de lugnt så jag blir friska snart..
Har snackat med sofie mesta delen av dagen.
Vi kanske ska åka till stockholm på söndag på AIK =)
Hoppas de hehe..

I helgen e jag själv hemma ju,matte åker med jobbarkompisar till en stuga och ska festa,fiska och grilla och sånt.
Så han åker på fredag och kommer hem på söndag eftermidda.
Så vi får se vad jag hittar på i helgen då..

hoppas de blir fint väder iaf..
Och hoppas vi åkter till stockholm på söndag och hoppas att sofies kompis vill skjusa oss,
sofie skulle fråga han..Hahaha annars får vi ha äventyr i stockholm på att hitta till solna med tunnelbanna el buss..
Hahah soffan och bella på äventyr :P

Nu ska ja och matte åka ner på stan en snabbis..
Puss hej



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Gumman. Åå stackare är du fortfarnade sjuk. Skulle vi träffas i helgen nu när matte åker som vi pratade om förut? Puss

2008-05-05 @ 16:09:45
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Ja men så bra då! De hoppas vi att ni vill ;) Hoppas bara att vi kommer ivög på något då. Hade så bra tjejen.puss ;)

2008-05-05 @ 17:22:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

hehe ja men de lät ju gott. De tror jag att jag ska prova någon gång. Vad sa du att de hette? Makaroner och Köttbullar ? hehe. puss

2008-05-06 @ 00:12:50
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback