Så jävla trött !

Fy fan fattar inte hur man kan vara så trött som jag e ida..
Somnade vid elva igår och vakande halv nio,så jag sov ju i nio timmar som jag brukar oftast.
Men endå går jag som en zombi här hemma och gäspar hela tiden,
Och så har jag skit ont i sidan,de smärtar typ,kom knappt upp ur soffan.
Men men hopaps de går över..

Idag blir de lugnt,Vi ska göra plankstek ikväll och ha myskväll.
ska ju flytta ut i helgen oxå.så de måste bli gjort för på söndag har vi inte så mkt tid men de
för då ska vi fira världens sötaste unge som fyller 2 år =) och så ska vi fira mange oxå(oliwers pappa)
Sen på måndag e de kalas för micke oxå som fyller år.Så de blir mkt firade..

nu ska jag försöka lägga mig i soffan om jag kommer ner.
Kolla på våra bästa år om en stund sen lägga mig i ett jätte varmt bad.

Ha en trevlig helg..Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback