ONNNNT !!!!

Fy fan ja vaknade i morse och började grina för de smärtade i min visdomstand...
De var inte kul.mamma ringde jourtandläkaren så jag fick skynda mig dit.
Dom led med mig när dom såg min inflamation..
Så hade jag även feber så dom skrev ut pencilin..
Och tandläkar besöket gick på 1000 spän + receptet..
Fattar inte att de kan vara så jävla dyrt..

Nu håller matte på med maten,de blir tacos med mjuka bröd,hahah kan inte äta hårda när jag ahr ont..
Sen e de att lägga sig framför tven med film och vila.Mår inge bra.

Igår gick vi hem till elin  o robin,när vi kom var elins brors tjej moa där med hennes kompisar.
Och nån kille från festen brevid men dom drog vidare kanske fort..
Så då satt vi och drack och pratade innan robin kom hem så när han kom körde vi sing star.
Sen så gick matte och ja hem 00,30.de vart tidigt för oss i år.
Var trötta och sånt.
Men de var roligt att bara träffas och umgås och dricka lite iaf..

Nu ska ja hjälpa till  med maten..
Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Å stackare gumman. Jag lider med dig. usch för tandvärk. Hoppas du blir bra nu med medicinen iaf. Kul att träffas igår iaf :) Puss och Kram

2008-05-01 @ 14:54:56
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback