hund kurs

strax före elva ida kom mamma och hämta mig.
Vi åkte till gryta och skulle på hundkurs med douglas haha.
Ja mamma fick vara den som gjorde saker med han och jag kollade på.
Han var jätte duktig bara han ville men han ville ju inte så mycket ida.
Så han försökte bestämma hela tiden,så mammas tid gick ut på att han skulle fatta att hon bestämmer
och sånt medans dom andra gjorde saker med deras hudar som att dom sa springa runt bena och sånt,men dogge klara de med ju oxå hehe..
Men de e ju träning som gäller hemma nu..

Jag har nyss diskat en stor disk,sen får matte och jag hjälpas åt att ta bort halva väggen som ligger på golvet hehe.
men måste ha i mig mat först,e så hungrig..

Nu ska ja jag kolla lite på datan innan ahn kommer hem och sliter mig här i från och sätter mig på
jobb som i utlandet ahahhaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback