hemma!

Kom precis hem från elin och robin..
Elin hämta mig vid 19 tiden så åkte vi hem till dom.
Robin o hon hade gjort mat,de avr kyckling,potatis i ugnen och moröter och sås till och sallad.
Dom bjöd mig på mat,de var jätte gott.
Så då fick man i sig mat,för man känner att man inte har lust att göra mat när man e själv hemma i helgen.
Tråkigt att göra till sig själv bara.
Men så kom viktor efter en stund,vi kolla på tv,men satt mest och pratade.
Sen vid halv elva kanske klockan var,så skulle viktor hämta moa,alltså hans tjej,så jag och elin följde med
honom,han fick körkort igår,Grattis =)
Så åkte vi hem till elin igen men vart så trötta så elin och jag åkte till snutmacken och handla lite onyttigt
eller jag gjorde de hehe.
Hälsade på johan då oxå för han jobbade.
Men nu e jag hemma i ensamheten hehe.
De e jätte tomt här hemma,saknar matte massor,förstår inte hur jag ska kunna sova ikväll.
Kommer väl somna på soffan framför tven.så de inte e så tyst.


Nej nu ska jag lägga  mig och kolla på tv..
Hopaps ni har haft en bra kväll.
Pusss


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback