hår färg

Matte färga mitt bakhuvud och så färga jag resten,fan va svårt de var att färga själv.
Har aldrig gjort de.Men nu sitter jag och låter färgen värka..
Idag har jag varit hos mamma och tagit de lugnt.Vi satt i solen ett tag och bara pratade..
Sen kom matte och hämade mig..
Åkte hem och åt sen tillbaka till hans föräldrar och hämtade kylväska för matte åker ju i morgon
till ludvika med hans jobbarkompisar och är borta hela helgen =(
Så jag ska umgås med elin i morgon och på lördag =)

Sen på söndag åker jag och sofie till stockholm ju =) Kommer bli kul..

Nu ska jag kolla på efterlyst !



Kommentarer
Postat av: Julia

hejsan, intresserad av ny bloggdesign? :) läs mer på www.juliaberg.blogg.se/design :) ha en trevlig kväll!

2008-05-08 @ 21:36:20
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback