fond

Nu sitter jag och väntar på mamma..
Hon ska skjusa mig till banken för jag ska dit och sälja min fond =)
Ååå få pengar då ju..Så härligt..
Sist ja såg hur mkt ja kan sälja den för var 10 000.så då får jag dom pengar men hoppas bara
att den har gått upp så man får mer för fonden..
Men jag har sån otur så den ahr väl gått ner flera tusen haha..

Sen ska jag vara hundvakt åt sjuka dogge,han har fått kenelhostan så han låter som en människa som
har kikhosta =(
Stackarn,men lillmatte ska ta hand om dig =)

nu ska ja kolla vidare..
Puss och önska mig lycka till med att få mkt pengar :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Fick du några pengar då? ;)

2008-05-06 @ 19:11:18
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback