Fan vilken dålig sömn !

Har knappt sovit nått i natt,La mig på soffan igår ju och kollade på en film,höll på att somna,men låg och vred och vände mig.
När klockan hade passerat 04,00 så gick jag till sängen,de var typ nästan soluppgång då.
Men låg även där och vände och vred på mig,men tillslut somnade ja =)
Så vaknade ja 10.så sammalagt fick ja kanske 4 timmars sömn,så få se hur länge man e uppe i natt..

Idag e de lika kanon väder som igår,fast varmare känns de som.
Ska senare ida iväg med elin till nått ställe,vi ska lägga oss där och sola och sånt =)
Skönt !

Just ja igår kväll pratade ja med matte när jag kom hem =)
Fan va jag skratta,Matte var full,han satt typ bara och skratta i telefon,Putte hade kastrull lock so han fick och slog med mot varandra,micke sov,freddan låg i kallingar och hade deckat ahaha !!
Ja man undrar ju hur alla dom mår ida hehe.

nu ska jag käka frulle..Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback