Bingo !

I morse så väkte jag lena och frågade om vi inte kunde gå på bingo och de ville hon =)
Kände på mig lite att vi skulle vinna..
Så vi tog bussen och där kom lilla söta oliwer in med sitt dagis,dom skulle till vallby och kolla på djur.
han såg oss inte först men sen vinka lena åt han,då sken han upp som en sol sen ba : MORMOR !!
Hahah så söt han var.så vi gick fram och pratade med han och fröknarna.
Sen var de bara att säga hejdå och hoppa av.
Vi vann rätt mkt i början sen så vann vi 500 oxå =)
Så lite vann vi iaf.Och de var ovanligt mkt ungdomar där faktis.Så man inte kände sig utanför iaf hahaha..

Nu e jag hemma,är vrålhungrig.Få se när vi får mat då..hehe..

Nu ska jag lägga mig och glo på tv.
Pusss



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaa :D älskar den låten! haha grattis till vinnsten ;D tycker vi får ta o ses snart igen :) typ ta en fika eller nå :)

2008-05-21 @ 18:39:15
URL: http://honsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback