slut

Är helt slut,har varit på jobbet,fick gå upp skit tidigt idag..
Åkte till pappa igår kväll,har packat lite saker jag ska ha med mig till lägenheten och så rensa jag
alla mina kläder,fy fan va kläder,ska slänga 3 st stora svarta säckar med kläder och en svart säck vart kvar
med kläder jag ska ha kvar..
Pappa satt inne hos mig i rummet och vi prata massa om lägenheten och saker,de var roligt.
Längtar änu mer nu till vi får flytta in =)

Undra vad vi ska göra idag,undra vad johan och dom ska gö,
ska fråga matte om vi kan ringa dom och kolla om dom vill leka med oss :D

Hoppas ni får en trevlig kväll., PUsss !



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad roligt. ag slängde också massa kläder och skit när jag flytta. Men de roliga är att man kan hitta saker som man inte ens trodde att man hade :P

2008-03-05 @ 18:10:22
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback