seg

Fan va seg jag e ida,vill ligga i sängen under täcket och bara kolla på film,
och de ska jag göra oxå =)
Matte och jag åkte vid halv ett och handla lite sen till lägenheten..
vi måla lite och så skura och massa sånt bara..
Sen ringde pappa och sa att han mådde dåligt och inte kunde komma ida och tapetsera men han skulle komma
i morgon efter jobbet och göra de i stället,,
Hoppas vi blir klara snart..vi vill ju börja flytta in snart !!

Ååå har ont i halsen och känner mig konstig hoppas hoppas jag inte blir sjuk bara,orkar värkligen inte de !

6 dagar kvar nu :D LÄNGTAR.........MASSOR.....KÄRLEK....SÅNG....GLÄDJE....

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en skräckfilm :P
Pusss

image25



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback