nu så....

Nu så skriver jag :P några har tjatat att jag ska skriva hehehe..
Men har ju knappt suttit vid datan,har haft fullt upp hela ledigheten =(
Vi har varit i lägenheten varje dag nu i flera timmar och hållt på..
Nu så är luckorna på plats och så har vi spacklat väggarna och målat taket och så i
morrn kommer pappa dit igen och ska tapetsera :D
Så är de bara kacklet kvar som ska upp.sen så är de klart för stunden,
få fixa allt annat när dom har rotrenoverat..lite drygt att de ska göras oxå..men men måstes ju,vi ahr inget annat val..
Känns som man har jobbat hela tiden i stället för att vara ledig..

Så igår var de skönt att träffa vänner,var hem till robin o elin =))
Kul att träffa dom..
Vi satt och prata massor och sen spela killarna och jag och elin tog oss till drömmarnas värld =)
Vi kolla på äkta kåkarna i helsningborg och överallt..
Alla dyra åkar för typ 40 miljoner ahahahaha,åååååååååå ge mig,vill haaaa !!!!

Vill tacka miljoner gånger till Pappa,anna och mange som hjälper oss med att renovera
de betyder otroligt mkt för oss..tack tack tack tack miljoner tack <3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback