nu är de klart

Idag fick vi lägenheten =) fan va skönt,fick nycklarna idag..
Så mamma och jag åkte dit när jag kom hem för matte och anna var där.
Så dom kolla hur stora våra lukor var.
Sen så kom johan till oss,så vi åkte och hämta oliwer på dagis och sen så åkte vi ut till Ikea
och hitta kökslukor som vi ska köpa på lördag.
Senare kom pappa till lägenheten och kolla hur många rullar tapeter vi måste köpa och hur mkt spakel och
allt sånt..
Så när han drog så fixa vi parkering till matte sen tillbaka till lägenheten och rita av köket som vi
ska ha med oss till ikea på lördag..
Är helt slut i huvudet nu,går och tänker massor hela tiden,
Vi vet ju vad för fondvägg vi ska ha i vardagsrummet och kanske sovrummet men vet inte vad man ska ha för tapeter på väggarna brevis..men de ordnar sig..

I morrn ska ajg och mamma åka och kolla lite ...jag ska köpa utemöbler innan dom tar slut som vi ska ha..
Och på tordag ska jag träffa elin,vi ska nog åka och sola =)

Nu ska jag ta de lugnt och försöka sluta tänka och kolla på tv..
puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad roligt för er gumman. Då på torsdag så kanske vi hinner åka och kolla lite på hälla eller något om du vill? Skulle vara jätte kul. Efter att vi solat? Puss älskar dig.

2008-03-11 @ 21:12:29
Postat av: Elin

okej. Jag tänkte bara om vi skulle kola lite. Jag ska inte heler köpa något spec. Puss

2008-03-12 @ 12:29:41
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback