helgen

I lördags gick jag och matte hem till fredde,killarna skulle egentligen ha spelkväll där.
Men så började de med att vi kom dit och fredde,johan och micke var där sen å kom
sofie =) så vi låg i sängen och pratade om allt möjligt rätt roliga saker hihi som kan vara
roligt att prata om då och då =)
Sen efter en timme kom elin och robin,killarna hade redan börjat spelat,sen så vart vi tjejer
godissugna så vi åkte till jocker och handla men sofie var trött för hon skulle jobba på söndagen
så vi släppte av henne hemma =(
Men så åkte jag och elin tillbaka och då bröt vi spelandet och vi börja spela guitar hero =)
och drack några cider.
och alla börja flumma sig och sånt och ahde roligt.
sen så vart vi alla rastlösa och så då lämna vi kvar fredde och så åkte vi alla 6 i elin o robins bil
och den bilen är ju rätt trång för de är en audi 3 dörrar,men vi fick plats,alla killar bak och jag och elin fram,
och amtte fick sitta i robins och johans knä..
Vi åkte till hammarby rampen och åt sen åkte vi alla hem för klockan var nästan tre på natten..

nu sitter jag och pratar med sofie på msn,ska kolla på oc nu..

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback