Helgen

Ja helgen har varit helt okej..
I fredags var matte och jag hemma bara,vi kolla på film och hade mysigt..
Sen i lördags vid 19,00 åkte jag och matte till slaa och hämta johan och micke från tåget,dom hade varit
i sälen i en hel vecka..
Sen åkte vi och lämna micke och hämta sofie och så åkte vi hem till johan och kolla på tv
och prata massa,de var trevligt =
Jag och sofie vill åka till USA.Hoppas de blir nån gång de här året om man kan så klart..

Sen igår åkte jag och matte ut till erikslund,hitta 2 st fina soffor,så vi får ju välja mellan dom
så de e ju skit svårt..Den första vi såg e skit snygg men lagom mjuk
och den andra såg mindre men SKIT skön så de e svårt val,vi får se..

De börjar ju närma sig nu tills vi får lägenheten.,hoppas vi får den i veckan =)

Nu ska jag gå och vila,trött efter jobbet,ska glo på tv..

Ha de bra / Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback