Halloj

Kom precis hem,mamma och jag åkte till ikea ida och köpte säng =)
Faan va folk de var på ikea och massa idioter som bara står och dagdrömmer,
så jag vart skit förbannad och skällde på folk,medans mamma skällde på mig bara för de hehe.
Sen åkte vi med sängen hem till mig,efter de så hämta vi micke och handlade och sånt så nu e jag hemma..
Har haft en väldigt trevlig dag ida faktis =) Skön dag därimot...

Nu är vi äntligen klara med tapetsering,måling,bänskivan och köket e klart =)
Känns så skönt..Typ bara städning kvar nu sen kommer mange nån dag och kaklar..
Igår så kom anna och kolla på lägenheten sen åkte vi och käka..
Sen på kvällen var jag och matet ute och gick,Träffade sofie då också,
stannade och pratade en stund med henne =) Saknat den tjej ju,men vi ska ordna de här <3<3
Sen gick vi hem och ahde myskväll...

Ikväll ska vi nog träffa robin o elin,vet inte riktigt vad vi ska göra,emn de ser vi då..
JAg vill inte dricka nått nu för jag mår ju inte riktigt 100,hostar så mkt fortfarande..

Nu ska jag väcka matte han ligger och sover..

Ha den bra helg..PUSS



Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe ja absolut. Helsingborg här kommer vi ;) Vi ses ikväll gumman. Synd att du fortfarnade är sjuk och inte vill dricka. Men vi får väl ta de en annan helg :) Måste komma och kolla på lägenheten snart :)
Puss

2008-03-28 @ 16:43:22
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback