halloj

Har inte orkat skrivit här..men ska göra de nu hade jag tänkt..
Har inte hänt så mkt endå..
Igår var jag och matte i lägenheten och fixade med den,tog bort allt kakel och rev lite..
Så idag åkte vi till silvan och köpte lite renoveringsaker.
så när vi kom till lägenheten så tänkte jag och amtte måla listerna,mmm visst !
hade köpt senapsgul färg =( så de vart inget med de..
Så råkade jag ramla över alla plankor och spikar som låg på golvet,har stukat handen och har skrapsår
på höger sida av kroppen =( Hur fan lyckas jag med allt,fattar inte...

Är så trött på detta väder oxå,har ont i huvudet varje dag för de..
Vill ha sommar nu ju.Längtar tills vi ska åka till västkusten hela gänget :D
kommer bli skit skoj ju..
Hoppas alla vill/kan följa med då..

Måste berätta oxå en sak..
Idag gick jag in på punkt,så gick de en gammal tant framför mig och vi skulle precis pasera
mellan 8-10 utläningar och vet ni vad dom gör jo dom sätter ut benet och fäller en gamla tanten.
så hon dyker i backen.ÅÅÅÅÅÅÅ vart så arg så jag skakade,Så skriker dom till henne : Pussa och putsa våra
skor nu kärring..
Jag skrek : vad fan håller ni på med ?? är ni helt dumma i huvudet,ha respekt för äldre folk och svenskar huvudtaget..Hade jag ahft en pistol hade jag skjutit er allihoppa Idioter..
Så dom började knuffa på mig med,Tänkte klappa till dom så sa tanten att kom så går vi så de inte blir mer bråk..
Fattar inte hur man kan vara så jävla dum i huvudet och göra något sånt mot en gammal människa
eller mot nån huvudtaget !!!!!! Fan att dom inte kan visa respekt,fattar inte jävla IDIOTER !!!!!!!!!!
Nu vart jag lika arg igen när jag tänker på de..

Ska gå och ta en macka nu och kolla på tv..
Ha de bra / bella



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var bra gjort dom ska veta att dom lever dom jävlarna kram

2008-03-19 @ 06:21:33
Postat av: bella

Till mamma - Ja de ska dom,HATAR DOM ! Mamma kan jag få en pistol :P

2008-03-19 @ 14:06:35
Postat av: Vaisanen's Blogg

svar: haha okej. Jag har inte så mycket tid över just nu så mycket med skolan och vi ska flytta tillbaka till Västerås nästa helg så det är mycket med det oxå.

2008-03-19 @ 14:39:51
URL: http://vaisanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback