...........

Idag har jag avrit ledig,skönt som faan !
Har varit med mamma till silvan och handlat lite till lägenheten..
Sen stanna jag där och montera ihop saker.
Sen gick jag hem till mamma och kolla på tv och sen gick vi hem till lena och ficka..
Efter en stund kom matte och hämta oss så åkte vi och hämta mammas bil
på en bilfirma..
Så efter de åkte jag och matte till lägenheten och börja riva bröstpanelen och sen tog vi valvet =)
så nu är de mycket bråte hemma där men de åker bort på fredag =)

Undra vad man ska gö i morgon ?? Ska nog iaf kanske träffa elin =)
Vi kanske skulle sola eller nå,skönt ju.. =)

Nu ska jag kolla på tv sen ut med hunden =(

Skriver i morgon / Bella

image26
image27



Kommentarer
Postat av: Anita

jag är så stolt över er kram mamma

2008-03-13 @ 08:51:53
Postat av: bella

mamma-tack mamma älskar dej

2008-03-13 @ 10:48:01
Postat av: Mamma

Älskar dig mest i hela världen

2008-03-13 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback