Elin

Idag har de känns som jag har gjort nått än att bara sitta hem faktis,när man har varit ledig..
Vid tolv kom elin och hämta mig,så vi åkte till glada oxen och sola,sen åkte vi till grekiska
och köpte mat till oss och robin.Vi åkte hem till dom och åt sen satt vi och prata lite.
När vi var klara åkte vi förbi mattes och min lägenhet och kolla lite..
Vi åkte till ikea efter de och jag skulle inte köpa nått men de gjorde jag endå :P
vart lite små skaer till lägenheten.
Efter de åkte till vidare elin köpte beddset och så efter de åkte vi hem så vi var
i 4 timmar,de var jätte trevligt att göra nått..

Ikväll ska vi välja hur vårat badrum ska se ut =) hoppas vi hittar nått fint =)
Så i helgen blir de massor att göra,först i morgon åker massa bråte till återviningen.
sen på lördag eller i morgon ska vi hämta lite skaer i skultuna.
sen på lördag ska vi köpa kökslukorna :D
Och möbler kasnke oxå i helgen..
Och på söndag fyller min älskling år =) Hihi så nu blir han änu äldre =) heheh inte långt till 30 haha ;)
Älskar dej baby <3<3

                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback