Älskling

Idag fyller min älskling år =) sista gången han firar sin födelsedag hemma hos sin mamma..

Han har fått 3 presenter nu.han fick eftektdosa av mig och av hans föräldrar fick han en dammsugare och

en hemtelefon :D som han ska ha när han flyttar..

Sen vid tre kommer släkten hans...och efter de kommer mamma och micke..


Igår så hade vi fullt upp.vi gick upp 08 och åkte och hämta anna sen drog vi till ikea och beställde
lukorna till köket =) Sen efter de åkte vi till media market och jag köpte en bärbar data =) är skit
nöjd med den =)
 efter de gick vi in på nisses och beställde soffan..
sen åkte vi vidare till runes färger och kolla tapeter =)
Sofie jobbade hihi var roligt att se den lilla figuren ;)
Vi var där ett bra tag..
Sen åkte vi och hämta mange och åkte till bauhouse och köpte kakel och sånt =)
Sen var de bara att åka till lägenheten och lämna allt..
och hem en stund sen ut till ikea och hämta luckorna,vi köpte mat med oss och så åkte ja,anna och matte till våran lägenhet och käka och kolla lite.sen hem var hemma typ 7 så vi höll på typ hela dagen..

Ska fixa ordning mig och städa lite sen ut till hälla och köpa tårta och de..

Ha en bra dag..kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback