AIK

ååå jag längtar nu så jag håller på och dö !!
har biljetter och allt till den 30/3 när AIK har premiär...
Hämta igår ut mina aik armband och örhängen =)
LOVE <3

Jaha idag har de inte hänt så mkt,Har varit med oliwer ida för han var hos matte och dom..
så de var myigt..Sen så åkte matte och dom hem till sara som fyller år,grattis =)
jag kulle hem till mormor och käka och de..
i morrn fyller anan år så då blir de kalas för henne,Grattis anna =)
och nästa helg fyller matte så de e mkt kalas..

idag ska vi bara ta de lungt,ska vara med sofie o/c :D
Killarna skulle dricka tror jag och spela och sånt..

Nu ska jag gå och fixa en ska..Puss

AIK in my heart <3

Älskar dej matte <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback