Jobba

Igår så hade jag delad tur,jag jobbade 7-19 hade där i mot 2 timmars rast.
Och hade sdå ont i naken och huvudet igår och idag kan ja knappt röra mig när jag vakna.
Hade sååå ont i ryggen och naken,men ska snart iväg och jobba,börjar 14 till 20 =(
Men men de är bara att kämpa fast man har ont som faan !
Är ju endå ledig sen tills torsdag.
Och på måndag ska jag äntligen till sjukgymnasten,hoppas ja blir bra i naken snart..

Ja och ikväll när jag kommer hem lär man väl bara vara hemma,finnsd ju inget att göra och de värkar
som att matte ska vara hemma,för han sa nått om ja ville klippa han ikväll,NEJ de vill ja inte haha..
Skulle vilja åka till björnön men de kanske e för sent så.
Vet som skat inte ens om mamma och micke kommer vara där i natt..

Nu ska ja kolla lite på tv,sen iväg och jobba..
Ha de bra..Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback