skultuna

sitter i skultuna,de e väldigt trevligt.kollar på grammisgalan nu oxå =)
Skönt att träffa pappa oxå har inte sett han sen julafton.
men de e enklare när man får körkort att typ bara åka ut hit precis när man vill och
de e svårt annars när amn ska ha skjus och buss e inge roligt.

Men de känns så klart tomt när matte inte e här,är ju med han varje dag annars
och sover ihop hela tiden så får se hur de går att sova inatt hehe .
men hoppas de går bra..
Hoppas oxå att vi får vårat guitar heroIII imorgon =)
då blir de spelas av de =)

Nu ska jag fortsätta kolla klart på grammis ha de bra puss så länge




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Min heter Elisabeth berglund..
Vilket team va du i?
Jag är i team 3 nu!

2008-01-10 @ 14:25:30
Postat av: Jeanette

Okej men du kan ju skriva på min blogg sen vem du fick & vilket team!

2008-01-11 @ 07:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback