Så jävlar arg !!

Fan va arg jag är.Satt och läste aftonbladet nyss och såg att dom hade släppt 16 åringen
som var med att misshandla Riccardo 16 år till döds.
dom 16 åringarna hade misshandlat enu flera och får gå fri igen.
Sätt dom i en cell som är max 10 kvm och ge dom ingen mat.
Jag skiter i att dom bara är 16 år..Fattar inte att man kan slå ihjäl en ung människa sådär.
De är helt SJUKT FÖR FAN !!!!
Hoppas nån hittar er och gör samma sak tillbaka fast enu mer lidsamare..
Fitt ungar..
Är så arg att jag skakar..

Började träna idag.. :D de var skönt att träna,kände mig som en ny människa efter de.
ska träna i morrn med sen till jobbcentrum klockan 15,00..

Nu ska jag laga mat..
sköt om er !!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Gumman! ja jävla ungjävlar! Helt stört va fan. Du jag tror jag vill beörja träna med dig :) Om du inte tränar med någon annan? Hur många gånger tränar du i veckan? Pusspuss älskar dig

2008-01-14 @ 18:30:52
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback