JC idag

Idag har jag varit på jobbcentrum igen.
känner mig duktig faktis haha sitta och söka jobb hela dagarna och sånt.
och idag har jag sökt massa jobb..
Och lagt in massa intresseanmälan =)
Vill ha ett jobb nu..
I morgon går man bara till tolv =) , 3 timamr fan va skönt..
Men får åka från skultuna då,för ikväll ska jag åka till pappa =)
Saknat att vara där,älskar min säng och mitt rum och allt de där hemma.
de e så skönt och avslappnat där <3 kommer sakna pappa när han ska vara borta i 3 veckor =(
Men han ska köpa en klocka åt mig och 1 liter jäger åt mig oxå hihi :)

I helgen vet ja inte vad som händer. Eller vi ska nog träffa robin och elin(HOPPAS DET)
Så man ahr lute roligt :D
åå såg att bf ska på kryssning,jag vill med de,fan va roligt att dra på kryssning.

Mamma och jag tänkte börja jobba på finlands båt men ja vet inte,för jag vill inte vara borta i 10 dagar i streck
men man kommer ju vara hemma i 10 dagar sen oxå. för i så fall skulle jag läsa upp finskan så jag kan de bättre.
men bättre att fxa jobb här föst..
Sen om nått år vill man ju ha barn oxå då kan man inte heller jobba borta..

Paratade med min handläggare på jobbcentrum idag och han fråga vad mitt drömyrke är då sa jag djurskötare
och då ville han att ajg ska sattsa på de och typ fixa ett extra jobb och sen börja plugga till de så jag blir de.
Så vi får se hur mkt jag måste läsa upp och sen hur mkt jag måste ta i studielån,och om de finns
jobb på djurkliniker och de för jag vill ju inte gå den utbildningen och sen stå där med skit mkt studielån och inte kunna jobba med de heller.
men men vi får se.

nu ska jag ta nått och äta sen lägga mig i ett bad tror jag..
hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Elin

vad duktig du är så söker så mycket jobb ;) Ska också börja göra de nu hehe puss

2008-01-17 @ 15:35:02
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Ja precis ;) hoppas vi kan ses i helgen. Skulle vara jätte roligt. Men just nu är jag sjuk. men hoppas de är bättre imorgon :) vill ju träffa dig gumms. puss

2008-01-17 @ 23:20:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback