jaha

Ida var ja på möte och dom vill att jag ska börja på jobbcentrum igen !!!
Ååååå ja hatar de,är så jävla tråkigt men men måste ju för att få pengar..
Men söker jobb som en galing för inte gå där så länge.
Hoppas baar att ja inte får samma handledare för henne tålde ja inte...

Ska hem till pappa ida,för han åker ju till thailand om 12 dagar och e borta i 3 veckor.
så ska dom nog köpa hus eller lägenhet där nere =) de e ju shyst
för då e de bara att ta en flygstol ner och sen bo gratis =)

Ska kolla vidare nu..
ha de bra puss


I turkiet,en kväll jag sent kommer glömmer eller som sakt aldrig glömmer !
jag



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag går oxå på jobbcentrum!
Tycker det funkar helt okej! Är ju inte jobbigt.
Väldigt slappt eftersom man har egenplanering.
Å man behöver ju inte sitta där hela dagarna.Finns ju föreläsningar å gå på. Å så kanske du behöver ut å söka nått jobb eller till Af eller nå.
Så är ju helt okej!
Vilken handledare hade du sist?
Kram

2008-01-09 @ 16:30:57
Postat av: Elin

åhw gumman saknar dig så mycket när ja ser den där bilden. Måste verkligen ses snart. fredag kanske? Pusspuss

2008-01-09 @ 18:11:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback