göra något

Idag åkte jag,sofie och jossan ner till jobbcentrum på infomöte.
De blir roligare och gå där när man känner nån oxå..
Men vi börjar inte för än 13,00 i morgon så jag får sova ut en dag till :D
Kändes som om man går i skolan igen haha,fattar den lukten på jobbcentrum de lukade
sjukhus och skola.bläää..
Funderar hur jag ska göra i morgon med mina kläder för jag ska träna efter jobbcentum eller före
så jag funderar hur ja ska göra med träningskläderna vill inte släpa med mig dom överallt
i morgon =(
Men kan fråga mamma om hon vill komma med dom till friskis i morgon.
Nu ska ja spela guitar hero live hehe sen kolla på carolina gyning på tv..
hejsvejs vi ses



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken coch?Vilket team?

2008-01-15 @ 19:47:26
Postat av: Jeanette

Såg din kommentar nu..
Okej team 2..Mimmi kommer oxå va i det teamet när hon börjar..Konstigt att alla hamnar i det teamet men antagligen för att många slutar där..Jag är i team 3..Ses imorn antagligen

2008-01-15 @ 20:03:23
Postat av: Jeanette

Ja mimmi ska oxå börja här..
Men hon visste inte när hon ska ha möte med sin handläggare på soc först!!

2008-01-16 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback