Om allt

Ja nu har jag inte skrivit här på ett tag,men har haft så mkt att göra...
Började i tisdags på nya jobbet.De går väl sådär,har inte sålt nått abonnemang än.
Men hoppas de går bra,men få se hur länge de här funkar då,för säljder man inget efter en viss
månad så får man sparken. MEN...
Då om de inte går bra så ska jag ringa och prata med hemtjänsten om jobb där,Jag känner att man
saknar de endå lite och så får jag förklara att jag ska flytta hem i från och jag vill jobba mkt och i alla grupper..
Men de löser sig alltid iaf  =)
Igår kom matte och hämta mig på stan efter jag slutade,vi åkte och hämta anna sen till kumlagatan och kollade
på en lägenhet,men vi tycker den var lite för dyr men vi ska se om vi kan pruta,hoppas de..
Så vi kan flytta in där..

Men nu ska jag lägga mig i sängen och dra täcket halft över mig och kolla på tv, är helt slut efter
att suttit vid en data och telefon HELA dagen...

Pusss Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback