Nu så

Nu så kan jag skriva mer om jobbet då..

I morse ringde de i telefon och de var från mobilnett och dom ville att jag skulle komma på interjuv idag.
Och så klart gick jag med på de hihi..
Åkte  ner på stan och där mitt uppe i alla schlager saker så träffa jag elin och robin,prta med dom en stund =)
De var trevligt..
Sen gick jag till mobilnett,pirrigt var de men när jag kom in så var alla så trevliga så de pirret
försvann fort.
Så kom en kille och hämta mig.Vi gick in i ett stort rum.Shit vilka frågor han ställde
skit svåra men så sa han till slut : Ja men de här låter toppen,Jag tror på dig,Jag vill att du börjar jobba hos oss,
du kommer klara dig,jag ser de på dig,du har fått jobbet !
Ååå va glad jag blev.De är försäljning.Men får ju 8000 i grundlön och provision var hög så de vare lätt
att få ut mellan 20 000- 40 000 i månaden MINST.Så hoppas de går så bra för mig oxå. Men
annars har jag minna 8000 hehe...
Så åker dom även utomlands några gånger per år och så kan man vinna mobiltelefoner oxå =)

Ikväll ska jag och matte käka mat och ha mysigt för de e alla hjärtans dag.Älskar dej massor älskling <3<3

Nu ska jag fixa lite..Hoppas ni alla får en underbar kväll..

Puss och kram / B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback