Melodifestivalen genrep !

Ja genrepet var vi på igår =) de var jätte roligt ..Tog bilder med EMD Hahahahhahah visst elin :P
Men de var skit roligt men hade ju varit lite bättre och de hade varit bättre artister.Men visst de var bra endå.
idag e de lördag och jag och matte kanske ska ut till min pappa en sväng och kolla vad vi
har fått från thailand och kolla på bilder..
Har inte träffat han nått när han har kommit hem..Har ju varit sjuk och de..
Ikväll blir de lugnt,hemma och kolla på melodifestivalen fast man vet ju lite vad som händer hehe :D

Nu ska jag dammsuga mattes rum..
Föresten hoppas man trivs på detta jobb och allt går bra så man kan flytta hem i från.
Skulle ju vara nice ju..Matte tjatar ihjäl sig : Skaffa dig ett jonn jag vill flytta !
Och när jag fick jobbet sa han : Hoppas de går bra så flyttar vi !

Så håll tummarna för mig..
Puss / B



Kommentarer
Postat av: Elin

Klart Bella :D EMD och vi ;) Ja vi ska ju tjänna storkovan nu. Så vi får se till att trivas. Vi har ju iaf varandra. Sen kan ni flytta ;D Weeii tack för igår. Jag hade super kul. Puss

2008-02-16 @ 14:14:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback