Manpower

Ja jag vet inte riktigt hur de gick på manpower,hon som hade intejuv med mig var helt
blåst,hon fatta inget typ,fråga samma frågor och så varje gång jag sa nått så sa hon : Ja jag förstår !
Åååå höll på att bli galen,hade lust att kasta ut henne genom fönstret på 15:e våningen i skrapan.
Men men skit samma !

Tror jag kan ha fått nå ryggskott eller sträckning i ryggen.Har SKIT ont i ryggen,
kan knappt röra mig..
Tar aldrig felen slut på mig ?? vad e de för fel ? Undrar !

Börjar bli trött ska snart gå och lägga mig.
Men de blir väl att ligga och prata ett tag med matte,Vi kan knappt sluta prata med varandra när vi ska
lägga oss hehe,men de e mysigt..
Älskar dig jätte mycket Matte ;)

Hörs i morgon !
God natt Puss !  / Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback