Lördag !

Jobbet går bra och jag trivs mer för varje dag faktis,konstigt nog för i början ville jag knappt gå dit.
Igår var de roligt,Vi började dagen med möte sen skulle vi leka charader =)
Jag fick göra 2 gånger hehe ovh alla andra en gång men de var en lapp över så de vart min..
Men de var lite roligt att leka innan vi börja jobba..
Sen så ringde vi och jag skickade majl 10 gånger till hon som ger nr som man ska ringa så
varje gång hon skickar ut så är de ca 35 nr så jag ringde typ ca 350 nr igår =/
alla avrt helt paff hahaha..Men fick en kund som ringde för 2000 kr i månaden så han ville ha
vårat erbjudande så han skulle bara prata med sin fru om hon ville oxå byta
så jag skulle höra av mig igen på måndag.Hahaha ! Hoppas jag får de sålt då,hoppas massa..

Snart börjar de lite mer nya folk hos oss.Så de e ju kul..

Idag hoppas jag att vi skulle hem till elin och robin =) skulle vara roligt och vi pratade om de igår att ses ida..

Idag e de skit fint väder så jag och matte ska kanske till björnön och gå lite..
Skulle vara skönt..
Sen ska vi åka ut och kolla lite i butiker och de =)
På måndag el tisdag ska mäklaren ringa.Hoppas vi får lägenheten.Vill ha den..

Nu ska ajg göra ordning mig..

Puss/ bella

image25



Kommentarer
Postat av: Elin

vad roligt att de känns bra :) Hoppas du säljer mycket nu då. Ja jag vill att ni ska komma idag :D Hoppas de. Ville också till björnön men jag har ingen att gå med :( Ses ikväll då? Pusss

2008-02-23 @ 13:38:00
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback