länge !

Har inte skrivit sen i lördags..Kan säga att jag e sjuk som fan..
Kan knappt sitta här de värker i hela kroppen..
Har en liten luftrörskatarr så jag har feber oxå.
Så de gör ju ont i hela kroppen när jag rör mig.Fryser , svettas , fryser , svettas..
Inge kul.Fick medecin ida iaf..
Så jag pallade inte att följa med och hämta pappa och dom på arlanda.
MEn pratade med han och de var lugnt..
Dom hade mella landat i danmark..så dom kommer hem 02 i natt men dom skulle komma hem 21.
Vet inte varför de vart så.

I lördags åkte Jag,matte,johan och sofie hem till pappa och vi käka(alla utom sofie)
Sen kolla vi på film =)
Sen vid halv ett drog vi hem till västerås. Men de var trevligt iaf..

Nu ska jag lägga mig i sängen och bädda ner mig,är helt yr och sånt nu..
Sköt om er.Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå stacker. Krya på dig så vi kan ses snart :D Pusspus

2008-02-12 @ 21:45:24
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback