Lalala

Igår gick jag och mamma upp til din krog och tog några cider och kolla på fotboll.
Sen spela jag lite,stoppa i 40 kr och tog ut 300 =) så de var bra..
Sen kom Johan,möller och matte och hämta mig så johan typ slira när han vände för han var
så glad att bilen var fixad.
Så vi hämta sofie och sen skulle vi till jocker men de ba börja bilen låta skit konstigt så vi stanna
och hela fram decket vobla och de var punka.
Så de var bara att byta deck men då fick vi sen inte ner domkraften när vi hade satt på decket för den gick sönder.
Så vi stog alla och försökte med allt.vio hoppa på ena sidan av bilen och allt, och tillslut
fick vi bort den när vi hoppa på sidan av bilen..
Tyckte synd om johan då,för han var så glad att bilen funka ju hehe..

Idag åkte mamma och jag till läkaren,fick medecin,hoppas de hjälper.
Sen åkte vi till obs resturang och tog macke och te/kaffe.
Sen skjusa hon mig till ABB arena och där möte jag sofie.
Så fick vi såna där gula lysande västar ni vet.
HAHA fy fan..Sen vart vi utplaserade på olika sektioner och jag visa vart fri gymnasium och nybygge skulle sitta.
De var mkt folk iaf. Men de var helt okej.Fast vi gjorde de gratis men de skriver vi i vårat cv sen så de e bra.
Fick gratis festis iaf hahaha..

Jaha nu e min bärbara data sönder. Nån som kan mycket om bärbara eller vet nått företag kan ju skriva de.
JAg blir galen de är nya saker hela tiden på den jävla datan.

nu ska vi ut och gå..
I morrn kanske de blir lite fest,,Ha de bra..Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback