Kvällen !

Kvällen har varit jätte trevlig.
Gick ner till mamma och micke och dom var jätte fina för dom skulle på 40 års fest.
Mamma hade smyken som var jätte fina och smink och fina kläder så vid 16,40 gick dom så satt jag och kolla på tv.
Sen så vid 18,00 kom amtte ner och var med mig sen vid sju kom elin och robin =)
Dom hade med sig mat och matte och jag köpte pizza sen så kolla vi på tv och satt och pratade.
De var jätte trevligt.
Så kom micke hem nyss och då gick vi upp till matte och robin och elin hem.
Älskar er vänner.

Nu ska vi snart sova.
God natt alla läsare.
Hoppas ni har haft en trevlig helg.

 Älskar er mamma och micke <3<3
Och pappa oxå,saknar han massor <3 <3
Mattes familj och matte <3<3
Och så klart alla andra vänner jag känner oxå <3<3 ni vet ju vilka ni är.




Kommentarer
Postat av: Elin

hej Gumman! Ja jag tyckte också att de var jätte roligt att få komma :D Ja absolut. Viktor skulle ut med sina kompisar så dom kanske vill komma? Men vi får höras i veckan. Älskar dig gumman. Du är min bästa vän

2008-02-04 @ 12:03:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback