Jippi !

Vi har fått lägenheten =) ååå är så glad men kan inte fatta,går och tänker hela tiden på allt nu..
Mitt huvudet kommer sprängas snart eller så får jag magsår hahha.
Men allt kommer gå bra,men tänk att aldrig mer sova hemma hos mamma och pappa hehe..
Men man får ju åka och hälsa på mkt ju =)
Måste ju bli stor nångång hehe..
Så i morgon ska vi skriva på kontraktet.Så få se när vi får nycklarna..
Sen när vi är klara och allt med lägenheten så får ni alla vänner komma och hälsa på =)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

igår jobba man sen på kvällen åkte vi till annas jobb och städa bilen och de,HAhahhaha matte dansa för mig jätte mycket.heheh.Höll på att skratta ihjäl mig hehe..han e rolig han,lekte lite elvis och de hehe..
Sen åkte vi hem och kolla på tv..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag kolla på tv(OM jag kan för jag kommer väl tänka mkt ) sen ska
vi ut och gå lite..

Puss hej



Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååååå yeha ärr så glllaaddd :D Fan vad roligt för er. Jag har också tänkt på er lägenhet idag. Fast jag ka inte ens flytta haha. Fan vad rolig. nu kommer jag å hjälper till om jag får ;) Älskar dig gumman. Du är min bästa vän

2008-02-26 @ 22:20:57
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback