Igår !

Igår var de förferre hos elin och robin..
Robin kom och hämta mig och matte vid sju då åkte vi dit och börja dricka.
Sen kom 11 st pers dit,de var trevligt att se lite mer nya ansikten.
Fast 2 st visste jag vilka de var och de var ju viktor de är elins bror och sen jacke och han och
jag gick i samma klass på rudbeck..
Sen drog vi ner på stan,Visste inte vilken krog vi skulle till men de vart konrad.
Då vart jag nöjd för några jag kände skulle ju dit.
Men ajg började må skit dåligt,mådde illa och ont i magen.
Så jag valde att gå hem.
När ajg stog och skulle få min jacka kom mina vänner in och vart oxå besvikna att jag skulle dra men förstog mig.
SÅ jag tog taxi hem.Och spyde som fan hemma.
Kanske inge bra att dricka när man käka dom tabletterna eller så är de för jag tror jag har
magkatarr...Men mår bättre ida lite körig i magen bara..

Tidigare kom anna och mange hit med oliwer så han e här nu =)
enu busigare än vanligt hehe..Sötgöte,.Love you <3

Nu ska jag kolla på tv.Få se om johan blir piggare sen så vi kan åka till skultuna och kolla på film och de.
Sist jag pratade med sofie så låg johan och sov i badkaret hahah..

Ha de bra alla.ha en riktigt skön helg.Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback