Huvudet...

Idag har jag varit så jävla trött.Har haft ont i huvudet och skit trött..
Men var på ama endå.sofie med fast hon oxå var jätte trött..
Satt och gjorde inte så jätte mkt som vanligt.
På lunchen så gick vi ner på stan och träffa sofia vi gick och käka eller sofie gjorde de,jag åt en mazarin för
jag har inte fått mina pengar än !!!! ååå blir galen,fan av arg jag blir på kärringen ! hon svarar inte heller
när jag ringer,blir så arg.har inte fått pengar sen den 1 januari =/ hon e så seg på att ge pengar..

På torsdag ska jag och sofie jobba på ABB arena som publiksvärd typ och hjälpa till åt
sebastian fronda och en kille till för dom ska ha föreläsning och behövde publiksvärdar
för de skulle komma 4600 ungdomar dit.
Men de blir roligt att göra nått annat än att bara sitta på ama =)
Men börjar där 11,30 men ska vara hos läkaren först på morgonen =)

Igår satt jag och matte och pratade med folk i usa och sånt =)
de var skit roligt.HAr även gjort de ida med =) Fan man kan ju skit myckte engelska om
man måste skriva..använde bara nån gång lexikon..Duiktig bella =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och ha de soft sen ta en dusch.

Ha de bra alla..Puss




Kommentarer
Postat av: Cajsa

Svar: Tack så mycket, fortsätt med det..
Det beror på.. Vad vill du ha hjälp med?

2008-02-05 @ 17:31:17
URL: http://oddity.tjejsajten.se/
Postat av: myfashion

Hej, svara gärna på lite frågor på min blogg om du vill ha chansen att vinna en banner :) Jag lottar ut en banner till dom som svarat på frågorna :)

2008-02-05 @ 18:40:34
URL: http://myfashion.tjejsajten.se
Postat av: cajsa

Jo men alltså. Vill du att jag ska göra bakgrunden och banner eller vill du ha hjälp met html koderna. Har du redan en bakgrund som du skulle vilja ha men du vet inte hur man gör? Jag fattar inte riktigt.

2008-02-05 @ 21:46:17
URL: http://oddity.tjejsajten.se/
Postat av: Cajsa

Ja, mejla mig och skriv exakt vad jag ska göra så hjälper jag dig om jag kan.

2008-02-06 @ 13:41:09
Postat av: Elin

hehe ja jag vet inte heler vad jag tycker. Nu har låtfan fastnat på min hjärna. Men den är väl sådär :P Boten anna är bättre :P

2008-02-06 @ 18:43:49
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback