hej hej !

Igår var en lugn dag..Vi var med oliwer och sånt sen på kväll så kom ju favvo programen.
Kolla föst på andra avenyn på tven sen så började en annan del av köping =)
Så jävla sköna folk,absolut tobbe !
Sen så kolla vi på dom andra 2 avsnitten på andra avenyn på datan =)

Idag har jag varit på ama som vanligt.Fick vara själv till klockan 11 för sofie var hos
sjukgymnasten.så då var de tråkigt men sen kom hon och då blev de full rulle
med massa prat.Men tyvärr var jag inte duktig ida,sökte bara 2 jobb på förmiddan.
Sen satt vi och kolla på myspace och massa sånt =)
Satt inne på myspace chatten ida hahahya fy fan så mkt har jag aldrig skrivit på engelska.
Sköna folk i USA ju hehe =) men vissa är ju som dom är.Trode inte mina ögon ibland.

Nu ska jag och mate äta macka och dricka te.
Hörs i morgon.
Sköt om er Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback