Fredag

Förlåt om jag inte har skrivit här på ett tag nu när de var så många som har börjat
läsa min blogg.har haft omkring 113 läsare per dag nästan har jag sett när jag har skrivit varje dag..
Men har inte haft ork igår eller tidage idag..

 Har inte hänt så mkt.Igår var ja på ama som vanligt sen åkte jag med mamma och kolla
på stuga på björnön.Så de fick bli där för de finns ju knappt nå bra stugor som vi ahr hittat
alla ska ha ca 4 000 i månaden och de e ju svin dyrt om man tänker på att vi har en
lägenhet och betala varje månad oxå..
Men björnön duger.
Sen på kvällen kom matte,johan och fredde och hämta mig och sofie så åkte vi alla ut till hälla
och kollade.Sofie skule köpa kläder men köpte bara en sak för 22 kr hehe..
Men de vart stan ida i stället med sofie efter ama..
Hon hitta massa då sen gick vi och fika sen åkte vi hem..

Nu har jag och matte nyss ätit. han köpte kina mat och jag grekiska mm de var gott.
Ska gå till affären snart och handla nått till filmen.ska ha myskväll.

I morgon ska jag och matte vara hos mamma och vara med douglas för mamma och micke ska
till skiljebogården för annelie fyller 40 år.
Men som tur e kommer elin och robin hem till oss =) ska bli jätet roligt,
Blir tråkigt att sitta själva där hela kväll annars men dom räddar oss och vil umgås med oss :D
Älskar er <3<3

Nu ska jag kila ner till konsum.ha de bra puss hej

<3MATTIAS <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart :D De ska bli så roligt att komma hem till dig. Jag älskar dig gumman. Puss

2008-02-02 @ 11:51:33
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback