fortfarande

Är fortfarande lite sjuk..Prata med chefen han tyckte jag skulle vara hemma resten av denna vecka.
Men fick lov att följa med matte till banken idag och han gjorde klar handpenningen.
Så nästa vecka kanske,är de sista gången på banken men då är säljaren och mäklaren med.sen har vi våran
lägenhet =)
Ska bli roligt..Matte sa idag att vi ska b örja fixa lägenheten på en gång =)
Så de e ju bra..Så vi hinner bo där i några veckor innan rotrenoveringen.

Sen måste jag ner till manpower på interjuv och de =)
Hoppas de leder till nått på heltid så man får enu mer pengar..vi får se,de var ju bara för dom som känner
några som jobbar på manpower och manpower har blivit lite sånt företag att man får jobb
genom att ens kille/mamma/pappa/bror eller nått jobbar där..
Hoppas de går bra där sen..
Ska vara där 16,00..

Nu ska jag vara med oliwer lite till innan han åker hem..
Pusss



Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till er lgh...ohh vad jag ska komma o fika ...ler

2008-02-28 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback