1 Vecka kvar

Ja idag är det ju en vecka kvar till julafton..Hatar veckorna och dagarna innan julen för jag hatar att köpa julklappar.
När man frågar vad dom önskar sig så ba: Ja vet inte,köp nått bara..
hatar sånt !
Matte har köpt till oliwer och mig och jag har inte köpt till nån än.
Men i morgon så ska jag och elin ner på stan och handla och jag hoppas att jag hittar till alla..

annars idag har jag bara pluggat,och så åkte vi hem till mattes mamma och pappa och där var busungen oliwer :)
När vi kom vart han så glad så han inte visste vad han skulle göra så han sprang typ runt runt haha så söt..
Fick även lite städat hemma idag,jag tror jag har börjat bli pedant :/
Städar fan varje dag ! Inte helt men jag diskar varje dag, dammsuger 3 gånger i veckan minst , plockar och donar varje dag.
Får panik när det är lite stökigt nånstans.
Fast hemma hos andra bryr jag mig inte det är bara här hemma jag får panik.
Sa det till matte han ba : Ja men det är bra för då slipper jag städa så städa på.haha..

Slutade tillomed och plugga idag för jag fick för mig att diska och sammsuga men det var ju bara en tallrik och 2 glas,jag kunde inte ens låta det vara..Hjälp mig :P :S

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på tv,eller plocka bort lite kläder :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Bella :) Om du vill ha chans att vinna en bloggdesigen så gå in på hennse blogg :http://ungmammaaa.blogg.se/ Tack för en trevlig dag på stan idag. alltid roligt att träffa dig :) Puss

2008-12-18 @ 20:35:31
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback