Rock band + Vänner

Igår så åkte ja,matte,johan till siba och köpte Rock band =)
Vi åkte oxå till ikea och vi handlade lite alla,
Sen drog vi fort hem och packa upp rock band.
Matte o johan var som små barn på julafton.
Dom var helt galna men sen började deras magar bli hungriga så ja gjorde i ordning lite mat till oss 3.
Och så kom möller oxå,så då spela dom enu mer sen drog möller och johan gick hem och duscha.
Matte duschade med,sen kom johan o möller tillbka och hade med sig öl.
Så vi 4 satt och spelade och drack öl.
Men så vid 21 tiden drog dom till bussen för dom skulle ner på stan och ta några öl.
Så ja åkte till mamma en sväng och fick lite pengar och åkte och köpte lite gott att knapra på.
Men matte kom hem vid halv ett.
Så då gick vi och la oss.

Jag ahr även fått ögoninflammation =( inge kul alls.
Köpte ögonsalva ida hoppas de hjälper.
Har ju sån fruktansvärt ont i huvudet hela tiden.eller typ vid tinningar =(
Just nu är matte hos anna och hjälper henne med datan.
Sen ska han hjälpa mig med min data när han kommer hem,
Har ju skit stor virus på den =/ Trojan står de och så står de ALLVARIGT  !
Hahahahaha..Så datan e fuck up !

Nu ska ja gå och spela lite.Puss hej



Kommentarer
Postat av: samuel

Hej nu är jag här

mmmmmmmmm

Samuel

2008-08-10 @ 13:48:44
Postat av: bella

Hej samuel.

Alltså är det linda rosings vän samuel ?

2008-08-10 @ 15:24:00
URL: http://b3lla.blogg.se/
Postat av: samuel

what?

2008-08-10 @ 15:54:54
Postat av: bella

Men vem är du då ?

2008-08-10 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback