Pengar

Gud vad jag hatar att ha dåligt med pengar..
Betala hyra/lån och sånt ida och nu har man extremt lite pengar kvar.
Fattar inte hur jag ska klara mig denna månad inte ens denna vecka =(
och de jobbiga att man bråkar mkt om pengar och de nu =/
Men de ordnar sig alltid..

Idag har jag inte gjort så mkt faktis.Har varit jätte slö,trött och bara vill vila..
Och så ringde adecco till mig ida och ja vart helt paff,mins inte att jag har mitt cv på deras data.
hon vart intresserad när hon hade läst om mig,hon tyckte jag värkar som en trevlig och jobbvillig tjej.
Så hon fråga massa frågor för dom ahde ett jobb ledigt de var nått om att man ska rapportera ordrar på datan.
Så hon skulle höra av sig om en interjuv sen..
Men glömde fråga om de var heltid.
Men vi få se om allt de.
Man kan ju jobba extra i så fall på hemtjänsten så man får enu mer pengar..

Snart e de vallborg och de så då har man nått trevligt att se fram i mot..

Nu ska ja kolla lite på tv sen sova..

God natt,dröm sött !


Älskar dig matte <3<3
image37



Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad roligt för dig :) Fan vad kul. Hoppas de blir något bra av det då. Ja de ska bli kul p valborg ;)Pussen

2008-04-29 @ 09:25:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback