krogen

Igår så åkte jag till robin och elin.efter en stund kom glenn dit oxå.
Så vi drack och sjung sing star =) De var jätte trevligt hehe..
Sen tog vi 23,00 bussen ner på stan och skulle gå till konrad på kalle baah MEN kom dit och de var
världens kö sen sa dom att de var fullt så vi kom inte in.
Vi tänkte dra till pluto först men de var ju lika mkt folk där med tro.
Så de vart silk,ingen höjdare men de fick duga..
Men vi dansa och tog nått att dricka sen gick vi och köpte skagenmacka,mm va gott de var..
Så åkte vi hem med 01,50 bussen..
Men de var en rolig kväll.
Fast jag tyckte inte ja var full igår men endå är jag cp dålig idag.

åkte till ikea nyss och jag var helt kallsvettig och skakade som fan.
Matte hade ont i magen så de var bara att åka hem
för vi skulle egentligen åka hem till hans föräldrar men de gick inte.

nu ska jag laga mat så vi får i oss nått..
För matte ligger och åmar sig för han ahr magvärk..stackarn..

Ha en trevlig kväll.Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vad bra att du tyckte de :) Måst bli fler gånger. Jag kännde precis som du. Inte fan var man full inte. Helt sjukt. fatta inte varför jag inte kännde något. Men måste göras om snart . Puss älskar dig gumman

2008-04-26 @ 16:39:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback