Tandläkaren

Ida har jag varit hos tandläkaren..Hade 2 st tider..tog bort tandsten och laget ett hål.så nu e jag typ klar där
så nästa gång måste ja betala *SUCK*

i måndags så köpte vi en valp :D han heter douglas,hehe så liten o söt.. han är 8 veckor..
I morrn e de redan helg.Undra vad vi ska göra då da..????

Snart ska ja kolla på sista bonde söker fru :P hehe..

åååå vill ha ett jobb nu !!!!! e så rastlös,men har sökt massa hoppas på svar..
och så blir ja så trött för ajg sover skit dåligt,ligger och glor i 2-3 timmar innan jag somnar,
hur trött ja än är ..ååå så jobbigt..

Vill dra utomlands nu.!!! åk med mig nu...eller vill åka i januari..vill till värmen..
satt och kollade på bilder från turket nyss..fan va jag saknar de..de var så roligt.  <3<3

Nu ska ja gå vidare..ska börja skriva här inne nu..

PUSSS PUSS
älskar dej tjejen
Ein i turkiet 07 <3<3

ge mig turkiet igen
Jag i turket 07 hahah



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå gumman. Vill ockcå åka! Fan vad skönt. I januari blire hoppas jag. Bästa resan någonsin Turkiet! Puss älskar dig

2007-12-14 @ 12:03:13
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback